تحصیل در استان های کانادا چگونه است؟
نوشته شده توسط : آدراپانا

تحصیل در استان های کانادا چگونه است؟

کانادا علاوه بر اینکه سیستم آموزشی قوی دارد و بسیار مناسب برای زندگی است، بعد از تحصیل هم امکان اقامت و زندگی در آنجا را به دانش آموزان و دانشجوبان خواهد داد. اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید ولی نمی دانید کدام شهر یا استان کانادا برای شما مناسب تر است، در ادامه با ما همراه باشید.


مطالب مرتبط: ویزای تحصیلی کانادا


تحصیل در استان کبک

تحصیل در کبک یک تجربه ی فراموش نشدنی است. مونترال به عنوان برترین شهر برتر دانشجویی جهان انتخاب شده است.
کانادا دارای 80 دانشگاه و 240 کالج است. سالیانه بیش از 150000 دانشجو از خارج از کانادا جهت ادامه تحصیل به کانادا می آیند و استان کبک به نوعی بهشت دانشگاهی کانادا می باشد. هزینه های تحصیل در کبک نسبت به دیگر شهر های کانادا ارزانتر می باشد و برای دانشجویان بین المللی بسیار مقرون به صرفه است. کمترین میزان شهریه در میان دانشگاههای کانادا مربوط به دانشگاه های استان کبک می باشد.
در استان کبک 9 دانشگاه وجود دارد که سه دانشگاه انگلیسی زبان هستند: هم چون مک گیل که دارای رتبه 17 میباشد (تمرکز بر رشته های علوم پایه/پزشکی و مهندسی) و کنکوردیا که دانشگاهی تازه تاسیس و با سرعت رو به پیشرفت است (تمرکز بر رشته های علوم پایه/ پزشکی و مهندسی و بازرگانی) و بیشاپ هستند. و همچنین چهار دانشگاه فرانسه زبان: هم چون دانشگاه مونترال که بزرگترین دانشگاه فرانسه زبان قاره آمریکاست (تمرکز بر رشته های علوم پایه/پزشکی و مهندسی) و لاوال و شربروک و کبک هستند. دو دانشگاه دیگر اکول پلی تکنیک و اچ ای سی HEC  (مدرسه بازرگانی) می باشند.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کبک به لینک زیر مراجعه نمایید:


مطالب مرتبط: تحصیل در کبک







:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: